Svetlo pro male akvarium

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pátek Březen 15 09:44:47 CET 2024

Hele, přísedící v práci miluje krevety (akvarijní), máme v kanclu 6
"akvárií" a Kevin tvrdí, že krevet nebude víc než 200. Slovo akvárium je
v uvozovkách, protože opravdová akvária jsou jen 3, pak je tam
pětilitrová sklenice od okurek z nedaleké pizzerie, plastový ikea box a
tak. Světlo nemá ani jedno. Krevetky se spokojeně množí a Kevin je
prodává, nebo vyměňuje za sáčky krmení.

Takže ve všeobecnosti nemohu potvrdit, že jsou citlivé na světlo.
Ve všeobecnosti jsou na světlo spíš citlivější kytky než ryby. Proto se
prodávají extra světla vhodná pro růst kytek. U některých ryb, když mají
dost světla, tak dělají hezčí barevné efekty, ale to je tak všechno.
A tak tedy závěrem - hezký čínský COB led pásek (modulek) s odolností
proti vodě je to co hledáš. (klíčová slova: COB LED grow)

Namátkou tento je celkem hezký, ale hledal bych nějaký co není 230V:
https://vi.aliexpress.com/item/4000904215464.html

Asi tento: https://vi.aliexpress.com/item/1005006562284789.html