Re: Tak jsem si splnil dětský sen :)

Pavel Kořenský pavel.korensky na dator3.cz
Čtvrtek Březen 14 20:41:00 CET 2024

To potřeba nebylo, já tu čínskou zahodil s celou šňůrou a použil jsem
evropskou šňůru.
A napětí či frekvenci taky nebylo potřeba nastavovat, on ten čítač má
jaksi celoplanetární zdroj, takže 110V nebo 230V případně 50Hz či 60Hz
si přebere sám.

Zdraví PavelK

P.S. Do níže linkovaného alba jsem přidal ještě dnešní fotku, na které
je vidět měření mého nového Rb normálu. Čítač má externí referenci z GPSDO.