Svetlo pro male akvarium

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Čtvrtek Březen 14 20:03:25 CET 2024

S časovačem počítám, ten tu někde leží, ale světlo dělat nebudu - udělal
jsem o něco lepší průzkum trhu (z telefonu má google jiné výsledky než z PC)
a za tři kila i s dopravou to prostě nemá smysl bastlit...

Takže díky, můžeme to uzavřít, planý poplach :)

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Tomáš Koželuh" <mr.death na ipq.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Thursday, March 14, 2024 7:44 PM
Subject: RE: Svetlo pro male akvarium

Rovnou do toho dejte i časovač/stmívač, pravděpodobně levněji než vlastní
výroba je něco z Ali. Na světlo se dost často používá WRGB, aby to mělo
hezčí barvu, některý ledkový eshopy mají přímo sekci s pásky pro akvaristy,
tam už těch víc barev bývá a často jsou ve vodotěsným provedení. A hlavně to
moc nepřehánět, když to bude svítit moc, bude se dělat řasa, ale to pak jde
případně regulovat stmívačem.