Re: Indukční ohřev

Libor xlibor na tiscali.cz
Čtvrtek Březen 14 19:12:33 CET 2024

Uvnitř je ventilátor, který fouká skrz celou tubu.
Celkem to fungovalo docela dlouho, na to že je to Čína a kdyby si
majitel přes prodřenou skleňenou izolaci nešlusnul cívku, tak to funguje
dodnes a fungovalo to prý celkem dobře.
Stálo to asi 5.000,- za ty prachy to je celkem použitelné...
Samozřejmě, pokud to srovnáváte se strojem za vyšší desetitisíce, tak je
to dětský modul

https://drive.google.com/drive/folders/1f08SxSttVe2b6OHU9YGsC6MzFwy4Oi8x
Tady jsou nějaké fotky, jak to vypadá uvnitř. A nejsou tam teda FETy ale
IGBT tranzistory.

Libor