Re: Mikroskop z Číny - příjemné překvapení

Čtvrtek Březen 14 11:55:47 CET 2024

Vypadá to hezky. Ale na tohle používám takovou lepší lupu, objektiv
1,8/50 z foťáku Praktica. Proti obyč. lupě má korigované různé vady,
třeba ostří až do krajů a kvůli antireflexním vrstvám i o něco lepší
světelnost. Proti tomu, co je na obrázku vidět na displeji, já si to
pájení dokážu prohlídnout ze všech stran a myslím že i s lepším
rozlišením. Vřele doporučuju a pokud nemáte doma vhodný starý foťák
(objektiv do něj) myslím že ve Vodičkově ulici v Astrooptice se dají
všelijaké objektivy koupit a za rozumnou cenu.

Anděl