Vyroba stitku s popisem a grafikou

Petr Simek psimek na jcu.cz
Čtvrtek Březen 14 06:51:52 CET 2024

On Wed, 13 Mar 2024, Petr Labaj wrote:

> A co obyčejná samolepka a přelakovat několika vrstvami odolného laku?
> S oblibou používám lak ve spreji Plastik 70.
> https://www.gme.cz/v/1503916/kontakt-chemie-plastik-70-200ml-ochranny-lak-na-dps
> Stříknout víckrát a vnikne tlustá a slušně odolná vrstva.

Ja jsem si tahkle vytiskl par barevnych popisu co sly ven. Na samolepku
nebo normalni papir podlepeny kobercovkou, pres to samolepici pruhlednou
folii. Nebo bez samolepky na normalni papir a zatavit.

Venku na slunicku po par letech zmizela jedna barva toneru, pak dalsi
a nakonec zustala jen cerna :-) Takze pokud nemate UV odolne tonery
tak i kdyz se tam nedostane voda, tak to nema dlouhou zivostnost.