Re: Mikroskop z Číny - příjemné překvapení

Pavel Kořenský pavel.korensky na dator3.cz
Středa Březen 13 13:46:53 CET 2024

K samotnému zařízení software nebyl. Fotografoval jsem pokusně na
nějakou microSD kartičku, co se mi tu válela, ale ještě jsem nezkoušel
jí vyndat a dát do PC, jestli jde přečíst.

Zdraví PavelK