Vyroba desek v Melniku

Daniel Valuch balu na k-net.fr
Úterý Březen 12 22:33:33 CET 2024

uz spomenute zle spajkovanie, t.j. dosky, alebo suciastky pred
osadzovanim nevypecene moze mat podobne symptomy. Vytvoria vady, ktore
sa prejavia az po nejakom case. Pritom vyroba dosiek moze mat
certifikaciu. Takisto ako aj osadzovanie. Ako som vravel, uz mi preslo
rukami mnozstvo zmetkov od certifikovanych firiem, takze uz nic neprekvapi.