CH32V003

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pondělí Březen 11 21:21:25 CET 2024

... což mne přimělo se na to podívat pořádně a zjistil jsem, jak to máme
oba blbě, ale každej jinak.
Já jsem správně popsal řády pro převod z 0-1023 na 0-360 (což bylo v
zadání) a ty jsi popsal 0-1024 na 0-360. Ve skutečnosti ale pokud se
bavíme o úhlech na kruhu, tak jich je jen 0-359.
Takže pro binární logiku 359 = 255 + 63 + 31 + 7 + 3.