Re: Kalibrace voltmetru v domácích podmínkách...?

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Sobota Březen 9 20:10:55 CET 2024

Tak to je vážně jinde... našel jsem k tomuto obvodu pěkné video, nadšenec
tam krásně popisuje nějaký historický vývoj referencí a následně konstrukci.
Velmi zajímavé.. řekl bych, že už to není potřeba mít kvalitní referenční
zdroj. To je čistá posedlost  :-)