Re: Kalibrace voltmetru v domácích podmínkách...?

Daniel Valuch balu na k-net.fr
Sobota Březen 9 14:14:10 CET 2024

Jano chodi do krcmy, kde musi casto pocuvat kecy metrologickej sekcie,
takze vie co je vo vnutri :-) Bolo to navrhnute tak, aby mal "kalibracny
pripravok" podobne vlastnosti ako multimeter dole.

Druhy student robi priamo kalibrator napatia a prudu (tiez s podobnymi
vlastnostami), ktoreho sucastou je prave zobrazeny etalon napatia.
Prototyp uz funguje, ale druhy student ma rocnu prestavku takze
kalibrator bude az buduce leto.

b.