Re: Kalibrace voltmetru v domácích podmínkách...?

Daniel Valuch balu na k-net.fr
Sobota Březen 9 13:18:39 CET 2024

ano, mne sa tiez binarne hodnoty napatia (napr. 10.000 0001 V) pacia
viac ako 9.999 999 9. Da sa to lahko dostavit, ale uz to nebudeme robit
lebo chceme vediet dlhodobu stabilitu. Co sa pri skokovej zmene potom
otravne dokumentuje.

Clovek si rychlo zvykne na "vystupne napatie je 10V -1.4ppm"