Re: Kalibrace voltmetru v domácích podmínkách...?

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Sobota Březen 9 09:55:49 CET 2024

Děkuji, za obsáhlý rozbor, nakonec jsem objednal tyhle dva kousky:
https://www.aliexpress.com/item/1005005354649291.html
https://www.aliexpress.com/item/1005005472624667.html

alespoň bude porovnání třeba i se změnou teploty.
A bude domácí "etalon"  minimálně o řád až dva lepší, než nějaká baterka v
lednici...
Vypadá to na nejjednodušší cestu, nicméně budu muset nějakou dobu počkat,
než to dorazí.