Maly switch s PoE uplink/downlink a managementem

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pátek Březen 8 14:56:00 CET 2024

On Thu, 29 Feb 2024, Josef Šíp wrote:

> 	> Pouzivame hEX PoE
> 	> https://mikrotik.com/product/RB960PGS
> 	>
> 	> 12-57V PoE in a 4xPoE Out
> 	> Ono to ale PoE IN umi jen passive, takze to nejde zapichnout do jineho PoE switche co podporuje at/af ale musi tam byt ty spec. Injektory
>
> Nemusi, co jsem se setkal tak switch to napajeni pusti a kdyby ne, vždy
> je zapnout na Forced ON v managementu.

Dobry den

tak jsem ten router koupil a otestoval to. Pripojil jsem to na switch
s PoE dle 802.3af a ten mikrotik z toho ozil a nabootoval. Pripojil
jsem na mikrotik PoE APcko a to z mikrotiku taky dostalo PoE a nabehlo.
Takze super - kdyz se to vradi do kabelu pred APcko tak se tim daji
prohnat jeste dalsi vlany a ziskat porty pro pripojeni jinych veci.

Zkousel jsem to i s napajenim pres zdroj a to neslo - pro to aktivni PoE
je treba zdroj 48V ale oni standardne v krabici davaji 24V. Takze by se
musel koupit jeste extra zdroj.

Akorat ta konfigurace mikrotiku je tedy opruz. Vypsal jsem si na zaver
konfiguraci v textove podobe a je to pro mne obtizne uchopitelne.
Vetsinou jsou ty textove konfiguraky zarizeni takove samovysvetlujici
ale tohle tedy moc ne...

S pozdravem