9V (6F22 typ ) Li-Ion Accu??

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Březen 7 21:09:32 CET 2024

Já jsem určitě chtěl referovat, vždyť jsem tohle vlákno inicializoval.
Chtěl jsem nějaké info, než to bezhlavě objednám.
 Dorazily zatím dva různé typy:
https://www.aliexpress.com/item/1005006403065039.html
https://www.aliexpress.com/item/1005006010867210.html

ještě čekám na :
https://www.aliexpress.com/item/1005006358225265.html
 a tohle:
https://www.aliexpress.com/item/1005006468916387.html
jsem si objednal spíš ze zvědavosti v tom rozebraném stavu, chci na tom
udělat nějaké  měření hlavně v "primárním" obvodu té baterky ( vybíjení v
klidu )....

Ale zdálo se mi příliš brzy na nějaké závěry, až budu mít zkušeností víc,
napíšu to na blog a dám odkaz.
Zkušenosti zatím vesměs pozitivní.
Nabíjení cca 0,3A , nabíjecí kapacita je u té černé  FCOKU při 5V ( dle USB
testeru  ) 1400mAh, vybíjení zatím neměřeno.
LED červená indikuje nabíjení, modrá nabito. Není to moc vidět, je to vedle
konektoru a chybí tam otvor.
V podstatě je nabito, když to "zmodrá"
Já jsem vybíral takové "modely" co mají tu nabíjecí zástrčku USB z boku.
Ty co je mají zespodu pro mne nejsou zajímavé.
Důvod je zřejmý z obrázku. Všechny zařízení, které používám a jsou na 9V
baterii (krom multimetrů, i měřič opt. výkonu a ještě další tester)
Popravdě i ten úkon, kdy musím tu baterii ze zařízení vydolovat mě hodně
irituje, neboť většinou je třeba k otevření těch dvířek šroubovák.
Asi proto, že už jsem to dělal nesčíselněkrát a měnil kvůli tomu i tu
klipsu k baterce, včetně drátů..navíc se to pos... vždycky, když jsem neměl
čas.
V případě , že bude ta ládovací dírka na dnu baterie to znamená baterii
vyndavat ven.
Já to pojal tak, aby se tahle operace mohla minimalizovat a nabíječka
strčit přímo do zařízení.
U něčeho jsem si s tím nelámal hlavu ( viz. příloha )  u dalších věcí to
čeká na tisk nového krytu s příslušným otvorem.