CH32V003

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Čtvrtek Březen 7 14:11:14 CET 2024

Tak jsem do toho HDO přijímače přidal pokusně target STM32F051 na kterém
to bylo původně.
https://code.nolog.cz/Kizarm/RISC-V/
Mělo by z toho být vidět, že přeportování na jiný čip nemusí být až tak
moc složité, ale jen pokud to už od začátku děláte tak, aby to šlo.
Použití je snadné
make TARGET=stm32f051
v adresáři hdo. Je vidět, že délka kódu je zhruba stejná. Co zkrátí
lepší optimalizace Cortex-M0, to zase prodlouží složitější periferie.
Ale neručím za to, že to na tom STM bude opravdu fungovat, to původní
železo je bůhví kde a něco drátovat se ni nechce.
Na tom CH32V003 to chodí spolehlivě.

Mrazík