CH32V003

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Březen 6 18:32:44 CET 2024

Začíná to být asi hodně populární, když kolem toho vzniká spousta
nezávislých nástrojů.
Asi se WCH povedlo správně trefit trh s malými MCU.

Co jsem koukal, tak asi vzali periferie, které měli nachystané pro klon
STM32, a přilepili je k jádru RISC-V.
Což je super, pak bude psaní SW příjemné, protože skoro stejné jako na
platformě STM32.

To HDO na tomto mrňousovi je docela prďácké. To teda klobouk dolů.
Pamatuji si, že jste to kdysi řešil na nějakém velkém ARMu, psal jste o
tom na mcu.cz

Píšou tam, že přesnost oscilátoru je slušná po kalibraci. Tedy to
nějakou kalibraci evidentně umožňuje.
Nezkoušel jste to prosím zkalibrovat? Jestli by to pak třeba nejelo i s
tím interním RC oscilátorem?

Díky.
PL