bezpecnost/jistota komunikace USB/RS232 ve virtualboxu win10/win7 pro cnc router ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Středa Březen 6 14:37:27 CET 2024

uz se vyzkouselo asi vsechno a nepomohlo nic. v tech cernejch boxech je
jen needitovatelne cislo pruchodu 1-x. autor sw. by mel urcite zajem to
odstranit, ale neslo to. v nove verzi, co po letech vysla uz to je ok.
uz mam i jednu licenci koupenou, ale musel bych se vsechny ficury a
ovladani nove naucit, na coz neni aktualne cas. nechci ted v prubehu
prace menit nic v odladenem "retezci", radeji.
t.