CH32V003

Nesvacil Jiri nesvacil na posys.eu
Neděle Březen 3 22:10:55 CET 2024

Pokud se ten cpu použije s nějakou knihovnou něco jako arduino, tak ok.
Nebo pokud se ten cpu použije jako nějaký výkonový RISC V, což tento typ
zrovna není tj. kde je minimum přístupu na peripherie, tak ok.

Jakmile se zajde na errata či kombinace clocků, peripherií, ... , tak to
bude jiný. Zkoušel jsem RISC-V v ESP32-s3, ale slabá dokumentace a
skončilo to u toho jejich FSM cpu v ESP32-S3, protože nebyla
dokumentace/příklady. Microchip/Atmel má spousty dokumentace i když se
ta dokumentace postupně rozvíjí a není to jednoduché, nicméně zde to je
o level jinde.

Jirka