CH32V003

Slavomir Skopalik skopalik na elektlabs.cz
Neděle Březen 3 17:53:50 CET 2024

Ono jsou ty serie kolem 1000 takove divne.

Na poradnou optimalizaci nakladu je to malo, ale zase to clovek nemuze
nechat uplne plavat.

Nicmene, jelikoz projektu mame hodne, takze kdyz uz na neco sahat (co
funguje), tak aby tam byl

zasadni posun nejen po strance ekonomicke, ale i kvalitativni a idealne
i internich znalosti (jak jsem psal, jde i o zmenu komunikace).

Slavek

Ing. Slavomir Skopalik
Executive Head
Elekt Labs s.r.o.
MASA - Collection and evaluation of data from machines and laboratories
http://eng.elektlabs.com/products-and-services/masa
Address:
Elekt Labs s.r.o.
Chaloupky 158