CH32V003

Nesvacil Jiri nesvacil na posys.eu
Neděle Březen 3 15:39:22 CET 2024

Zdravím,

hlavně to RISC V se programuje v C,C++,.. a nikoliv v assembleru, že by
se někdo takto naučil assembler RISC V a bylo mu to k něčemu ... . Spíše
se budete učit jako ovládat v tom CPU I2C, nebo UART, Watchdog... ,ale
to nemá s RISC V nic společného, to je záležitost toho výrobce a zda
najdete správně vysvětleno co to dělá, což je otázkou.

Jirka