CH32V003

Petr Zahradník clexpert na clexpert.cz
Neděle Březen 3 14:17:54 CET 2024

Já ti nějak nerozumím. Za 14 dnů vývoje může účtovat 10.000 Kč tak leda nějaký student začátečník.

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz
mobil: 602 409 601
https://www.clexpert.cz
Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Jindrich Fucik
Sent: Sunday, March 3, 2024 1:03 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: CH32V003

Diskuze o ničem byla ta úvaha o kolik je dražší jeden PIC než druhej a než CH32.
Těch 14 dní záleží na velikosti firmy a na tom, co firma účtuje jako náklad na vývoj. Pro menší firmu je to kratší, pro firmu, která do nákladů zahrne i část pronájmu budovy nebo amortizaci vývojových nástrojů se to pak blíží.

Pro nás, co děláme elektroniku jako hobby je pak počítání času úplně mimo, to je jasné.