CH32V003

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Neděle Březen 3 11:43:16 CET 2024

Řekl bych, že diskuse je o něčem. Když jdete do něčeho nového,
neznámého, může se stát, že skončíte ve slepé uličce.
A diskuse je o tom, zda to může či nemusí nastat. Tyhle čistě ekonomické
úvahy jsou sice správné (mimochodem 14 dní jste hodně přestřelil), ale
kdyby to bylo jediné kritérium, patrně bychom ještě lezli v Africe po
stromech, protože slézt na zem a něco dělat by se prostě nevyplatilo.

Mrazík