CH32V003

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Březen 2 22:53:19 CET 2024

Ono to tak na první pohled vypadá (že WiFi je výhoda), ale v praxi to u
mě tak moc neplatí.
Stejně k tomu musím nějak dotáhnout napájení.

Takže standardně ke každému takovému místu mám natažený běžný síťový FTP
kabel.
Po něm pak jde jednak napájení z centrálního zdroje, na jednom páru pak
RS485.
Takže WiFi bych si nijak moc neužil.

Mám uprostřed sítě centrální "sběrač" s diskovou a komunikační výbavou
(OrangePi One s Linuxem).
A ten periodicky vyzývá ty periferie k reportu dat, případně je úkoluje.

PL