CH32V003

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Březen 2 19:36:53 CET 2024

Já píšu všecko nad HW, bez nějakých knihoven. Takže mívám opačný
problém, co tam ještě dopsat, abych využil aspoň 10% kapacity flash
moderních MCU. Tady jí bude tak akorát.
Pan Mráz to dotáhl ještě dál, ten nepoužívá ani standardní start-up kód.
Ten já potupně používám, i když v očesané podobě.

Připadá mi to šikovná součástka na malou domácí automatizaci. Čtecí
hlava k elektroměru, čítač impulzů k plynoměru a vodoměru, ovládání
kotle (6 teploměrů, impulzní čítač, 2 relé) atd.
Teď to mám všechno různě pobastlené, jak to v toku času vznikalo. Tak
bych tomu mohl dát jednotnou fazónu.
To provedení v SO16 má tak akorát počet noh, je to řídké pouzdro, tak se
na to dobře bude dělat DIY tišťák.

PL