CH32V003

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Březen 2 18:49:45 CET 2024

ESP32 jistě má víc paměti atd.
Ale je to (podle mě) určeno do jiných aplikací, pro jiný segment
elektroniky.

K té ceně: jako první na mě vyskočila nabídka na 50ks za 150-200 Kč
(podle provedení) plus 150 Kč poštovného.
Takže pak je cena procesoru 5-7 Kč.
https://vi.aliexpress.com/item/1005005036714708.html?gatewayAdapt=glo2vnm

PL