USB flashdisk

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Sobota Březen 2 12:51:40 CET 2024

Já používám klasický M.2 SSD v malé  kovové krabičce, je to o trošku větší
než klasická FLASka.
A zapisuje to ( i čte) celých 512GB rychle a bez problému.
Tohle žádná flashka neště nedokázala. Nebo se snaží a hřeje se to tak, že
to člověk neudrží v ruce.
Jak to asi pak může být spolehivé?

Neobsahuje
žádné viry.www.avast.com