Re: Kmitočtový normál - Was:Re: Takový hloupý problém - Eagle

Pavel Kořenský pavel.korensky na dator3.cz
Pátek Březen 1 17:01:18 CET 2024

Pohled na ty grafy mně dost znejistěl, takže jsem se jal hledat v 25 let
starých PDFkách datasheet toho mého Motorola OnCore+ modulu, jestli jsem
náhodou nenapsal v mém původním příspěvku blbost a koukám, že napsal.
Sekl jsem se o tři řády, Ooops.
Ten jitter u OnOcore+ v "position hold" režimu je 25ns, nikoli 25ps, jak
jsem původně psal. :)

Nicméně napište, jak to dopadlo. Určitě to bude moc hezké řešení, ale ty
oscilátory od Axtalů nejsou bohužel nic pro mojí kapsu. Už jsem výrobky
té firmy v minulosti obdivoval, ale samotný fakt, že jsem nikde na webu
nemohl jednoduše najít cenu mně přiměl k úvaze, že to asi nebude nic pro
mně.

Zdraví PavelK