CHEM: jak zbavit smradu vysavac, asi od brouka plostice/knezice ?

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Sobota Červen 29 12:47:49 CEST 2024

Nebal by som sa ho rozobrat. Uz som rozoberal nejaky starsi Philips aj
Samsung.
Hadam by sa dalo "onuchanim" zistit, co presne smrdi. Podla toho,
plastove diely namocit do vody so saponatom, prip. savom apod.
Ak je smrad naozaj v motore a ten je tvaru okruhleho patronu, tak
rozumne rozobrat nejde. K lopatkam je aspon obmedzeny pristup. Opatrne
vystriekat napr. isopropylom.

miro