Re: Neutrhnutelná víčka

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Pátek Červen 28 20:13:06 CEST 2024

Jeden výlet do Indie a takovéto problémy by vás mijely. Pro ziskani imunity
je to lepší než očkování ((::
Vím o čem píšu, byl jsem v Indii 7x a 13 x v Číně a to ne  jenom ve velkých
městech, ale i na venkově. Je mi 72 a zdravi zatím docela dobře slouží.
Samozřejmě, proti kdejakým známým  chorobám jsem byl očkován