Re: Neutrhnutelná víčka

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pátek Červen 28 15:34:41 CEST 2024

Tady moc nejde o počet, jako spíš druhy. Na svém mobilu, myši, ... mám
bakterie, který mám i na sobě, takže na nich mi vůbec nezáleží. Oproti
tomu na plechovkách, PETkách a dalších neproniknutelně balených
potravinových obalech, se běžně najde tularémie, leptospiróza a další
potkanama přenášené nemoci.

Prostě kde jsou ve velkým potraviny, jsou i ti myšáci. Ale ty
neproniknutelně balený věci nikdo neřeší, přeci se dovnitř k jídlu nic
nedostane:-)

Plechovka je ideál. Má pěkně kolem dokola korýtko. Každá kapka do něj
zteče a pak se rozleze po celým obvodu. No a takovej myšák, ten v
podstatě permanentně učůrává v rámci značkování území. Hlavně když jde
přes něco ještě neoznačenýho:-)

PH