Re: Neutrhnutelná víčka

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pátek Červen 28 13:38:31 CEST 2024

Doma to řeším tak, že když si kvůli špatnému vyspání koupím energiťák
(kafe mi nechutná) a mám náladu na větší hygienično, horní část
plechovky rychle opláchnu horkou vodou z toho ohřívače o kterém je řeč v
sousedním tématu:-)

Je to jeden z důvodů, proč je na max a proč jsem odstranil perlátor.

Včera jsem shodou okolností nevyspalej vez do práce energiťák, co jsem
si koupil před několika týdny a nakonec nepoužil. Projel jsem svojí
oblíbenou cákací louží, ale byla napuštěná poněkud víc, tak byla
zasažena i plechovka v košíku. Krátce přede mnou tam navíc jezdil malej
bagřík, tak byla dobře promíchaná s bahnem. Tak jsem ji teda omyl včetně
odrbání kartáčkem a Jarem. Nesmyslně drahý bílý boty naštěstí zásah
nedostaly:-)

PH