Re: Neutrhnutelná víčka

Pátek Červen 28 11:51:02 CEST 2024

Jeden z největších novodobých problémů lidstva: neoddělitelné víčko na PET
lahvi.

Víte, jak se z toho pije "na Babiše"? Že se tím víčkem píchnete do voka.
Fakt, pan poslanec na to natočil instruktážní video.

Už někoho napadlo napadlo si to víčko při pití otočit do boku místo aby si
to strkali do nosu? Ale to by přece nebylo tak cool a nemohli bysme z toho
dělat memy a videa na tiktok...

https://www.rouming.cz/roumingShow.php?file=mame_rypacek.jpg

Pavel Kadečka.