[OT] vybuch foovoltaniky

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pátek Červen 28 10:58:55 CEST 2024

Perlátor ani sítko tam není už celých těch 20 a něco let. Jediný
vyměněný komponent v celé sestavě je ohřívač, takže příčina je v něm. Po
zavření kohoutku vyteče asi 100 ml. Totéž máme  vpráci, myslel jsem si,
že to nějak špatně zapojili. Tam ale po zavření vyteče skoro půl litru.

Dodává se i set s pákovou baterií, takže když tady byla řeč o nutnosti
expanzky k pákové baterii, napadlo mě, že by tam mohla bejt integrovaná.
Kdyby se třeba někde nacházel výkres, že bych si odměřil, kam mám
navrtat díru a vysát vzduch z prostoru nad membránou, nebo ho naopak
třeba vyplnit sádrou...

Nebo jestli je tam nějakej blbej prostor, co se ve vertikální poloze
neodvzdušní, tam by zas pomoh plánek a vrtačka:-)

Do tlakové konfigurace se mi nechce, jednak se bojím životnosti hadičky
na horké straně a navíc by pořád odcházelo těsnění v červeném kohoutku.
A nemít teplotu na max, to rozhodně ne:-)

PH