Zivotnost asynchronniho motoru se softstarterem

Jaroslav Lukeš lsh na wo.cz
Čtvrtek Červen 27 19:05:55 CEST 2024

No vypadá to tak, měl jsem doma i měřák od EGD, jenže než se rozhoupali,
tak už bylo klidné počasí (září/říjen), ale pán mi to potvrdil že to
prostě tak někde je.

S ttímhle doplňkem to zatím i v problémovém počasí (mrak/díra) přežilo.

Problém je asi s novým progresivním využitím hliníku jako dráty v motoru
- ty "harmoniky" to možná uklepou (neelektrická varianta poruchy).