[OT] vybuch foovoltaniky

jurp jurp na volny.cz
Středa Červen 26 20:03:47 CEST 2024

Otazkou zda se vubec nekdy dozvime pravdu.
Vzpomnel jsem si jak byvaly kolega co byl u dobrovolnych hasicu popsal jeden
historicky zasah-horici hospodarska budova/stodola. Hasili to statni (byli tam
driv) a vysledny verdikt priciny pozaru-vadna elektroinstalace.
Jen tam byl drobny problem-ona tam zadna elektrika pritazena jaksi nebyla.
Fajfka, splneno, vas problem.
Osobne bych to videl spise na Pb flasku, nebo trubku s plynem.

JURP

--
Tento e-mail byl antivirovým softwarem Avast zkontrolován na viry.