[OT] vybuch foovoltaniky

Středa Červen 26 17:03:01 CEST 2024

Tak to uz je mi uplne zahadou, dosud jsem mel za to, ze LiFePO4 jsou
relativne bezpecne, mozna udelaji nejaky cmoudik nebo maly plaminek ale
ze rozhodne nebudou mit efekt jako ekvivalentni mnozstvi semtexu...
Mel jsem takove stare pytlikove z elektrokola asi 10Ah,  nabil jsem je a
strilel, pichal, sekal do nich bez vetsiho efektu. Pak mam podobne stare
krabicove asi taky uz na nic. Asi je zkusim na zahrade brutalne prebit,
co to udela.