Re: Laboratorní zdroj 2x30V, 1x5V - Keysight EDU36311A vs. Rigol DP832A

Pavel Kořenský pavel.korensky na dator3.cz
Středa Červen 26 17:02:07 CEST 2024

Z TME mi už napsali, že versi s LAN rozhraním mají taky, akorát není na
webu a musí se na ní pár týdnů počkat. Příplatek za LAN je cca. 600 Kč
bez DPH což není mnoho.
Jelikož na to nekvaltuju, tak to nejspíš objednám u nich a někdy koncem
prázdnin to bude. U takhle drahých věcí mám raději prodejce v ČR a s
firmou TME mám z minulosti celkem dobré zkušenosti. Jako firma jsme od
nich už ledacos kupovali a nějaké případné reklamace byly promptně vyřízeny.

Zdraví PavelK