[OT] vybuch foovoltaniky

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Středa Červen 26 16:46:42 CEST 2024

No tam už je menší proudová hustota.

Na kroužcích to předvádím s hřebíkama, pivo nepiju:-)
Začíná to mírně, ale s rostoucí teplotou, jak se roztaví tuk, začne
exponenciálně růst proud a končí to vždy jiskřením okolo hřebíků od cca
5 A výše.

Jinak je taky otázka, jak se liší párky předváděné mnou dnes, od párků
co si studenti kupovali k jídlu před desítkama let:-)

PH