[OT] vybuch foovoltaniky

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Středa Červen 26 14:15:44 CEST 2024

Ono to má víc levelů:
1. Všechny elektrody v elektrolytu jsou ultracap. Takže aby vůbec nějaká
elektrolýza začla, musí se tenhle ultracap přebít. V případě AC se to
musí stát před koncem půlperiody, protože pak následuje vybíjení a
nabíjení na opačnou polaritu.
2. Možnost zpětného reagování plynů v atomátní formě. Ta ale existuje
jen velmi krátkou dobu, takže se to týká jen části plynu vzniklého v
ještě neodtržené bublince.

Poznámky:
- Samotné 1 spolehlivě eliminuje elektrolýzu od malých proudových hustot.
- Naopak třeba ohřev párku napíchlého na 2 hřebících s 230 doprovází
elektrochemické jevy, takže okolo hřebíků vznikne černej hnus ještě dřív
než v tom místě dojde k pálení.

PH