Re: Laboratorní zdroj 2x30V, 1x5V - Keysight EDU36311A vs. Rigol DP832A

Pavel Kořenský pavel.korensky na dator3.cz
Středa Červen 26 13:15:10 CEST 2024

Tak já vím, že zrovna tenhle YouTuber nenechá nit suchou skoro na žádném
přístroji, takže ho beru s rezervou.
Nicméně rezaté hrany uvnitř, laciné elektrolytické kondensátory a
viklavé výstupní konektory nejsou věc, kterou bych u nového zdroje uvítal.
Zvlášť pokud jsem teprve ve stádiu výběru a jde o zařízení, které kupuju
aby na něj byl spoleh, aby vydrželo a jsem připravený si klidně trochu
připlatit.

Zdraví PavelK