Re: Laboratorní zdroj 2x30V, 1x5V - Keysight EDU36311A vs. Rigol DP832A

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Středa Červen 26 12:57:22 CEST 2024

Nebo 3x DP100, ale to bude jen 3x USB. Zase dostaneš 30V/5A.
https://www.youtube.com/watch?v=Pd6LG7iP2GQ

Mimochodem - jeden vlastním a postupem doby se dostávám do stádia - proč
tahat velkej zdroj, když tohle taky funguje. Takže je to asi můj
nejpoužívanější zdroj.