Re: Laboratorní zdroj 2x30V, 1x5V - Keysight EDU36311A vs. Rigol DP832A

Slavo Tomascik stomascik na gmail.com
Středa Červen 26 11:16:16 CEST 2024

Tak prihodim aj ja svoje polienko. Mam Siglent SPD3303C.
https://www.siglenteu.com/power-supplies/spd3303c-series-programmable-dc-power-supply/
2x32/3.2A + 2.5/3.3/5V 3.2A
No nema LAN, len USB s SCPI command.
Ventilator ide stale, ale sotva ho pocujem.

Slavot T.