Re: Laboratorní zdroj 2x30V, 1x5V - Keysight EDU36311A vs. Rigol DP832A

ajtservis info na ajtservis.cz
Středa Červen 26 10:59:44 CEST 2024

mam zkusennost jen se zakladnim typem tohoto zdroje z minulosti a z
recenzi na netu a mela by to byt slusna firma. proto asi ta cena.
u techto drazsich nakupu pak usetrene penize nastvou o to vice. protoze
zmena uz nebejva mozna :-)
chce to dukladne projit trubku atd.
t.
p.s. koukal jsem jen ze zajimavosti na nejakej repas treba od elexu(mam
od nich dmm keithley 2000), ale moc jsem nezajasal.
https://www.elexbrno.cz/catalog.php?secId=119

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Lovosice