Re: Laboratorní zdroj 2x30V, 1x5V - Keysight EDU36311A vs. Rigol DP832A

Pavel Kořenský pavel.korensky na dator3.cz
Úterý Červen 25 23:18:26 CEST 2024

Zdravím,

asi jsem se vyjádřil moc kostrbatě.
Jednoduše, potřebuju řekněme 5V/2A a +/- 15V/500mA, to vše se společnou
zemí. Dá se to takhle propojit ?
Problém je v tom, že pro realisaci 5V/2A bych na tohle zdroji musel
použít jeden z těch kanálů co mají 0-32V/3A, protože ten pětivoltový
kanál 3 se na to použít nedá. A pokud vezmu jeden z těch dvou 0-32V/3A a
nastavím ho na 5V/2A, tak ten druhý 0-32V kanál musí dělat buď +15V nebo
-15V se spolupráci s kanálem 4 (0-15V/1A).

Zdraví PavelK