[OT] Test

Zdeněk Aster zdenek.aster na seznam.cz
Úterý Červen 25 21:23:49 CEST 2024

Ono bude na ceske weby asi veden nejaky utok, jsem v cizine, a spousta
webu mi treba nesla,
seznam posta pres imap ani prd. Dalsi weby furt po me chteli naklikat
nejake obrazky, jestli jsem clovek....
To vetsinou souvisi s nejakym utokem kdy nejednodusi je odstrihnout
cizinu, pripadne z ip z ciziny,
chtit klikat do obrazku a tak podobne.. Je to tentokrat fakt desny... A
to nemluvi o bance, ktera to vyresila
pro zacatek uplne stejne, ze zablokovala IP z ciziny.... To je pak taky
parada....
Kdyz vezmu ceske data od operatora (v tu chvili mam ceskou ip)- a ne
mistni SIM tak to slape...
Tak podle toho soudim.

Zdenek Aster