Nove PIC16 a PIC18 - Porty

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Červen 24 16:28:12 CEST 2024

[preposielam]

No ono to nie je 1 pamatova bunka navyse... To je 10 registrov, ktore treba
nastavit na jeden 8-bitovy I/O-port. Ale zase su tam vychytavky ako set
SLEW RATE a set INPUT LEVEL VOLTAGE. Je to vcelku pochopitelne, pokial
clovek zapne 64MHz clock. Pri tych frekvenciach to uz je asi nutnost. Ale
ked som sa uz do toho pustil, tak to musim uz aj dokoncit.

Dakujem za upozornenie na tie RMW-instrukcie. Priznam sa, ze pri niektorych
typoch instrukcii som to vobec nevnimal. A pravdu povediac ani by ma to
nikdy nenapadlo.

A.

Ano, LATx je ta jedna paměťová buňka navíc.

A pozor na moje P.S. - těžko se chce věřit tomu, že BSF a BCF dělají
read/modify/write celého bajtu, ale je to tak. Ten procesor dělá tuhle
trojici vlastně pži každé instrukci, jen je otázka, jestli to tak
člověk vnímá.