OPRAVENÉ: Vadné akumulátory vo vysavači Regulus PowerVac 2v1

Róbert Šuška suska.roobert na gmail.com
Pondělí Červen 24 12:59:24 CEST 2024

Dobrý deň,

tak som sa konečne k tomu rozhýbal a kúpil som 5ks nových akumulátorov u
Conrada Samsung NR18650-25R. Kód: 1431335. Urobil som si radosť a kúpil som
aj nabíjačku VOLTCRAFT CC-8 Kód: 2176563. Nabíjačka je teraz za akčnú cenu.
Nabíjacích bateriek mám doma viac než dosť a do mojej staručkej IPC-1 sa
dosť často ani všetky naraz nevošli. (NiMH)

Prikladám pár fotiek ako sa mi to podarilo zbastliť :).

https://webshare.cz/#/group/VwJvsUO4Gp/

Trochu rezania, vŕtania a pilníkovania a celé to pekne sedí dohromady.

Kto by mal záujem si zhotoviť plošák na aku puzdrá zakúpené u tipa.eu je na
webe vo formáte eagle. Sú tam 3ks puzdier kód: 02480039. A 1ks puzdra kód:
02480040. Na predajni to mali len takto. Cenovo to dohromady vychádza za
podobný peniaz ako nový akublok od leifheit, ale predpokladám, že životnosť
toho môjho akubloku bude väčšia.

Robo