Potencialna listovica v Prahe 22.6.?

Daniel Valuch balu na k-net.fr
Neděle Červen 23 13:00:54 CEST 2024

Velmi rado sa stalo, skoda, ze mnohi nemohli prist koli rodinnym
povinnostiam. Preto sa akcia organizuje zada aspon 4-6 tyzdnov dopredu,
aby si kazdy mohol stanovit svoje priority a dojst do krcmy :-)

Myslim, ze nas bolo 10. Praha, Brno, Ostrava, Bratislava.

Som velmi rad, ze po vzore Patronskej akcie ucastnici priniesli
hardware. Sucasti pasivneho radaroveho patraca Ramona a Tamara boli
unikatne. Plus vybavenie na vysokofrekvencne merania. Oscilator sa
bohuzial nepodarilo zapnut, lebo sme sice mali predlzovacku, ale nenasli
zasuvku. Jednu som potom videl pod sedackou na mojej strane.

Musim ale vypichnut urcity nesvar, ucastnici podujatia takehoto druhu by
vo svojom veku uz mali mat nejaku uroven. Clovek dojde do krcmy a vyleju
tam na neho pol litra cierneho piva. Keby boli na stole citlive
elektronicke zariadenia, uz by mali zvod a vsetky PPM by boli v prdeli.
V Prahe zatial nevznikla metrologicka sekcia a jednosmerne zvody u
radarovej sekcie nie su az tak kriticke, takze problem skoncil len
vymenou nohavic ale aj tak. Nejaka kultura musi byt.

Prebrali sme aj alternativu k METCAL spajkovacke, ktoru priniesol Lada.
Je uplne frajerska, takze verim, ze povodny frflajuci tu z konferencie
bude zase frflat, ze sa s tym niekto vytahuje, lebo iny taku nema :-)

Krcma pekna, na styl Patronky, ale jedna obsluha bola pomerne neprijemna
a taktiez sme nenasli pouzitelnu zasuvku.

A presne ako vravis, u takychto akcii je vzdy nutne zvolit termin, inak
sa bude donekonecna diskutovat kto kedy nemoze.

Za mna 9 vojenskych mecikov na MAA723 z 10. Je co zlepsovat, ale
nevyzera to beznadejne. Mozete niekto o akcii napisat kratku spravu do
nasledujuceho cisla Patronskych analov. Nech mame aj zahranicnych
prispievatelov.

b.