SMA konektory na Aliexpressu ?

Pavel Kořenský pavel.korensky na dator3.cz
Čtvrtek Červen 20 19:48:27 CEST 2024

Zdravím,

moje použití pro ty attenuátory je akorát to měření kmitočtu 10 MHz.
Abych si neodpálil nedopatřením vstup u té tinyPFA příliš velkým
signálem z oscilátoru. A abych měl u různých oscilátorů stejnou vstupní
úroveň signálu.
Takže ten odražený signál mně zase až tak moc netrápí.
Vím, že to není formálně správný přístup, ale nějak mně nenapadá, jak
jinak ty SMA konektory a odpory naletovat, aby S11 měl nižší hodnoty
(třeba jako má ten profi vyrobený 10 dB attenuátor).
Já měl spíš strach, že se budou stejné atenuátory lišit mnohem víc,
kvůli toleranci těch SMD odporů. Ale docela to sedí na teoreticky
vypočtené hodnoty.

Zdraví PavelK